Politica de returnare

Conform legislatiei in vigoare valabila pentru persoanele fizice Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, poti sa returnezi produsele achizitionate de pe paa-auto.ro fara invocarea unui motiv, in termen  de 14 zile calendaristice de la livrarea produsului.

Vezi formular Formular Retur Produse –AICI

In cazul in care intentionezi sa returnezi un produs e bine sa stii urmatoarele aspecte:

Intentia de a returna produsul trebuie sa fie anuntata in scris trimitand un mail la adresa contact@paa-auto.ro sau trimite formularul (va rugam sa precizati numele pe care a fost plasata comanda, produsul care doriti sa il returnati si daca doriti un alt produs la schimb).

Nu se admit la retur piesele care au fost deja montate (acestea cel mult pot face obiectul unei reclamatii de calitate) sau piese care au fost comandate special pentru client;

Returnarea produselor se face doar prin intermediul firmelor de curierat rapid. Pentru a returna un produs puteti alege orice firma de curierat doriti sau puteti opta pentru firma de curierat cu  care compania noastra are contract, beneficiind astfel de tarife preferentiale. Taxa de retur va fi comunicata scriptic inainte de ridicare, care trebuie achistata de catre dumenavoastra .

Rambursarea contravalorii produsului se efectueaza in maxim 14 zile de la primirea returului.

Atentie!!! din contaravaloarea produsului se va scadea taxa de transport platita de noi in cazul in care ne vom ocupa noi de ridicarea produsului.

Rambursarea banilor se poate face doar intr-un cont bancar. Pentru aceasta avem nevoie sa ne comunicati in scris codul IBAN (numarul de cont ) si titularul contului.

Se recomanda returnarea produselor in ambalajul original, cu etichete intacte fara urme de uzura. In cazul in care acest lucru nu este posibil sau produsul prezinta deteriorari, altele decat cele cauzate de normala utilizarea a produsului, ne rezervam dreptul sa retinem o parte din suma ce trebuie returnata intrucat produsul nu mai poate fi vandut ca si produs nou

Conditii generale: problemele de livrare care implica firmele de curierat trebuie solutionate direct cu aceste societati. Nu suntem responsabili pentru deteriorarea bunurilor in timpul livrarii sau pentru intarzierile la livrare datorate firmeleor de curierat. In cazul primirii bunurilor deteriorate va rugam sa intocmiti Procesul verbal de constatare cu reprezentantul firmei de curierat si este de preferat sa faceti si cateva fotografii cu bunurile deteriorate.

Poti sa ne trimiti date despre returul tau si aici:

    Fisa Retur